måndag 4 april 2011

JOSH HUTCHERSON ÄR PEETA OCH LIAM HEMSWORTH ÄR GALE

Nu är det officiellt! Man har nu även valt skådisar till rollerna Peeta och Gale!!

Josh Hutcherson (till vänster på bilden nedan), 18 år, är vald till Peeta. Ni kan se honom i Bridge to Terabithia! 21-åriga Liam Hemsworth (till höger) är vald till Gale. Liam kan ni se i bl.a. The Last Song!

Trots att det kanske inte är precis som jag har föreställt mig Peeta och Gale, så litar jag på att Suzanne tillsammans med Gary Ross har gjort rätt val.
Vad tycker ni?

Källa

4 kommentarer:

  1. Gaaah, visst är det spännande!? Jag sitter här och fangirlar för mig själv. Jag gillar det mer och mer (Har vetat det i cirka 35 minuter, så jag har verkligen hunnit smälta det). Och att Josh Hutcherson (visst är namnen jobbiga att stava?) bara är 18 är skitbra!
    Jag bloggade också om det. Vi är snabba bloggare - awesome :)

    SvaraRadera
  2. Fel. Fel. Fel.

    Usch. Gillar iofs Josh, men han är ingen Peeta. Och Liam är ju så långt ifrån Gale man kan komma. De ville bara ha nya men ändå kända namn, känns det som :/

    SvaraRadera
  3. Noooooo! Inte Liam som Gale!

    SvaraRadera
  4. Noooo, inte Josh som Peeta jag hoppades på Hunter, Lucas eller nån annan men inte Josh :/

    SvaraRadera